کدام برند برای آسانسور مناسب است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

آسانسور وسیله ای الکتریکی است که برای جابجایی و حمل و نقل در ساختمانهای چند طبقه استفاده می شود. این دستگاه الکتریکی مانند هر دستگاه دیگری از اجزای مختلف تشکیل شده است. از طناب بکسل برای جابجایی کلیه آسانسورها استفاده می شود. بسته به نوع و عملکرد آسانسور ، انواع مختلف سیم بکسل استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها در جهان این محصول پرکاربرد را تولید می کنند اما برخی از این مارک ها برای آسانسور مناسب هستند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه کدام مارک برای طناب های بکسل آسانسور مناسب است صحبت کنیم.

درباره سیم بکسل

به مجموعه سیم ها ، هسته ها و لایه های سیم که در هم آمیخته می شوند و طناب تشکیل می دهند ، سیم بکسل یا طناب فولادی نامیده می شود. هسته سیم بکسل آسانسور یا استیل یا کنف است که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. طناب بکسل برای اولین بار در سال 1834 در آلمان توسط جولیوس آلبرت برای استفاده در معادن ساخته شد. امروزه از این سیم های انعطاف پذیر در کاربردهای مختلفی مانند آسانسور ، آسانسور ، جرثقیل و ... استفاده می شود. به طور کلی ، طناب های بکسل از نظر ضخامت ، ماده اصلی ، بافت و نوع عملکرد متفاوت هستند.

سیم بکسل چه زمانی استفاده می شود؟

به طور کلی از طناب بکسل در هر جایی که نیاز به حرکت و حرکت باشد استفاده می شود. به عنوان مثال ، از آن در ساخت سد ، کشتی سازی ، معدن ، شیلات ، ماهیگیری ، حفاری ، آسانسور ، صنعت نفت ، صنایع پتروشیمی و گاز ، صنعت خودرو ، صنعت برق ، شرکت های ساختمانی و سایر موارد استفاده می شود.
اهمیت استفاده از طناب بکسل در آسانسور

اگرچه حدود 110 سال از استفاده از طناب بکسل در آسانسور می گذرد ، اما این طناب فولادی هنوز در آسانسور استفاده می شود. دلیل این استفاده طولانی مدت به دلیل عمر طولانی ، کیفیت خوب برای سواری و عدم نیاز به نگهداری و تعمیر طناب های بکسل است. به طور کلی ، دلایل اصلی استفاده از طناب بکسل در آسانسور عبارتند از:

سیم های یدک کش به مرور زمان به دلیل فرسودگی فرسوده می شوند و وقتی این سایش افزایش می یابد ، سیم های سطح طناب فولادی پاره می شوند که در این صورت به دلیل این ویژگی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده هستند ، یعنی تعیین ساییدگی و پارگی با چشم غیر مسلح از سیم بکسل در آسانسور استفاده می شود.

ویژگی دیگری که دلیل اصلی استفاده از طناب بکسل در آسانسور است موازی بودن سیم ها است. این نوع چیدمان به این معنی است که اگر مشکلی در یکی از آنها وجود داشته باشد ، اجزای دیگر با هم آن نقص را جبران می کنند و این برای حفظ ایمنی آسانسور بسیار مهم است.

منبع:https://mg-trade.ir/کدام-برند-برای-سیم-بکسل-آسانسور-مناسب-ا/





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : شنبه 26 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی